Schema

Då har man kollat upp schemana för de tre sommarkurserna jag kommer gå.

 

Vilka är:

Vardagens mysterier förklarade.

Myt magi och ockultism

Vampyrberättelser från Dracula till Twilight.

 

Det blir till att läsa mycket kurs litteratur till de två sista. Medans den tredje är på plats och bara en kurslitteratur. Får se hur det går och om jag har lika kul som jag planerat. Det är inte allt för mycket plugg som de verkar har tagit och fixat så jag kan börja läsa litteraturen till två kurser så jag kan vara förberädd. Men sommar sol och en bok i handen kommer vara vad jag gör i sommar, å för det mesta då kurslitteratur även om boken heter Twilight eller Dracula ;)

 

// Puss och kram Jasmine

 

Ps. Glöm inte att fråga något på frågestunden. Finns inga dåliga frågor.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jasminejassis

Film, musik, konst, utbildning och annat i min vardag.

RSS 2.0