Hm...

Idag har de inte hänt så mycket, inte mer än att jag pluggat å haft en körlektion iaf. Pluggandet gick bra, blev klar med slutdokumentationen som vi skulle skriva till grupparbetet. Så nu har jag bara teoripluggande kvar fram tills den dagen kommer. Vi börjar med screentryck på skolan på måndag :D Ska bli roligt att testa på. Vi ska dock bara trycka på papper, men är ju samma teknik när man trycker på tröjor sedan. Körlektionen gick väldigt bra trodde den inte skulle gå lika bra som den gjorde men men... Imorgon bitti klockan 7.00 har jag en körlektion längtar inte tills jag måste upp sååååå tidigt. Men kommer väll bara gå av farten man går upp, in i köket fixa frukost. Sedan göra sig iordning å gå till bussen. Jag kommer inte ta en promenad ner på stan imorgon. Måste upp alldeles för tidigt då, men kanske går hem få se hur vädret är...

 

Tänkte bjuda på min senaste (ego)bild:

Tog en bild å blev ganska nöjd inte vanligt men det händer.

 

// Puss och kram Jasmine



Kommentarer
LORISSA LOVEBOMB

så fort du kommit ur sängen kommer det gå lätt :)



sv: okej, vad äter du till frulle då?

2012-02-16 @ 20:59:07
URL: http://lorissalovebomb.se
LORISSA LOVEBOMB

det enda som inte blev bra med ditt mobilinlägg är att du inte klickat för att man ska kunna kommentera på det. Så det finns ingen kommentarsruta i inlägget.

2012-02-17 @ 11:37:11
URL: http://lorissalovebomb.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jasminejassis

Film, musik, konst, utbildning och annat i min vardag.

RSS 2.0