Twilight vs The Vampire Diaries

Rubriken lyder Twilight vs The Vampire Diaries, det är det jag ska göra nu. Skriva skillnader och likheter mellan dessa. Det är den sista uppgiften i Vampyrberättelse kursen. Man får välja ämne själv utifrån romantik och socialskildring. Så jag tar de två jag gillar bäst och skriver om. 
 
Jag ska inte skriva allt för mycket idag då jag ska träffa Madeleine (länk till hennes blogg) idag. Länge sedan vi träffades, ska bli väldigt roligt att träffa henne igen :)
 
Men först börja skriva på uppgiften.
 
// Puss och Kram Jasmine


Kommentarer
LORISSA LOVEBOMB

sv: Tack ska du ha, det är faktiskt knästrumpor :D

2012-08-28 @ 11:08:13
URL: http://lorissalovebomb.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jasminejassis

Film, musik, konst, utbildning och annat i min vardag.

RSS 2.0