Svar på frågor.

För någon dag sedan så gjorde jag ett inlägg om att man fick ställa frågor till mig. Har inte fått så många men kommer ändå besvara på de nu... Kommer även besvara en fråga jag fick en annan gång jag gjorde ett likadant inlägg som jag tog bort...

 

Varför tänker man så mycket på natten?

Bra fråga faktiskt, men jag tror jag tänker på mycket på natten då det inte är något annat som stör. Ingen dator som är på, ingen musik, ingen annan person är i närheten. Man tänker på allt som hänt, när det blir lugnt.


Vilket är ditt favoritväder?

Helt klart sol, jag är en sol person. Utansolen skulle jag nog dö, men ett riktigt härligt regnväder mitt i sommaren är också härligt


Vad skulle du vilja ändra på i världen?

Jag skulle vilja att alla människor i världen var snälla, inga krig inget som kan göra människor ont.

 

Nu till frågan jag fick förra frågestunden, den var något liknande denna. Vill du inte gå ner i vikt?

Både ja och nej. Jag mår bra som jag är nu, men jag vill bli smalare. Men jag kommer aldrig tillåta mig själv att bli pinsmal, det är inte jag. Det ända problemet till varför jag ser ut som jag gör är att jag älskar sötsaker, jag går på gymmet, men vikten håller sig stadigt. Men det går nu åt rätt håll. Jag gick tre år dans estet jag såg likadan ut den dagen jag började som jag slutade pga mitt socker beroende. Jag arbetar bort det, men man kan inte bara sluta med det pang. Det är omöjligt. Nu försöker jag hålla mig till sötsaker en gång i veckan, men har blivit mer denna vecka... Alltså helt klart vill jag gå ner i vikt, eller ner i vikt ner i fett massa är det väll. Muskler väger mer än fett... Glöm inte bort det alla som tränar för att bli smal...

 

Jag är stålt över mig själv, jag är mig själv och kommer alltid vara mig själv.

 

// Puss och kram Jasmine



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jasminejassis

Film, musik, konst, utbildning och annat i min vardag.

RSS 2.0