Frukt och bär

Jag har sagt flertalet gånger i mina dagar att jag ska sluta äta godis, men det har ju gått som de gått. Nu har jag sagt det igen, men denna gång har jag lovat mig själv att jag får äta LITE godis en gång på helgen om det skulle falla mig på. Så idag så sitter jag här, chokladsugen och allt. Jag tog en promendad i det soliga vädret till Ica och köpte mig ett äpple och lite frysta hallon. Så det blev mitt mellanmål såhär på måndagseftermiddagen. Dock får de väll inte bli allt för mycket fruktsocker heller. Men just nu unnar jag mig detta...

 

Puss och kram Jasmine

 

Ps. jag ska bli bättre att skriva i bloggen, haft annat för mig ett tag nu.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jasminejassis

Film, musik, konst, utbildning och annat i min vardag.

RSS 2.0