...

Ja, då har det snart gått en vecka igen... Eller iaf en skolvecka, har självstudier imorgon så har istortsätt helg redan. Men kommer att bli plugg imorgon annars hinner jag nog inte med det jag ska...

 

För någon timme sedan satt jag på IKSUs sida och undrade när jag skulle ta ett konditionspass. Jag ville gå på ett bodycombat pass. Så ca en timme senare står jag i träningsrummet och håller på att sparka och slås i luften. Rolig träning som man kan göra på sin egen nivå. :) Ett pass jag rekomenderar om man vill börja träna pass på gym, som jag förstått det finns det på flera olika gym, inte bara på IKSU.

 

// Puss och Kram Jasmine



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jasminejassis

Film, musik, konst, utbildning och annat i min vardag.

RSS 2.0