Sten/grus

Asså, måste berätta detta. Jag lägger mig i sängen när jag kommer hem, när jag reser mig upp är det fullt av sten/grus i sängen. Har ingen aning först vart det kommer ifrån. Men efter lite efter lite "forskning" så listar jag ut det. Jag hade idag vikt upp byxbenen på jeansen för att de är aningen för långa och i vecket hade det samlats små stenar och grus :P Så när jag lägger mig i sängen far allt ut. Det var inte det lättaste att fåbort utan att hälla ner allt på golvet kan jag ju säga...

 

Idag har jag varit på näst sista dagen av praktiken, lite tråkigt att jag inte kommer hinna se alls resultat på bild uppgiften jag och J gav eleverna på kultur historian. Men så är det när det är praktik. Föresten gick lektionen jag höll idag bra, jag lyckades :) Men som sagt man måste ha motgångar för att kunna förbättra sig (det gick inte lika bra förra veckan).

Nu kanske man ska ta och varva ner lite till någon av filmerna jag lånade idag av P. Lånade "Mästerdetektiven Basil mus" och "Ringaren i Nortre Dame".

// Puss och Kram Jasmine



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jasminejassis

Film, musik, konst, utbildning och annat i min vardag.

RSS 2.0