Inlägg

Åååh, jag känner att jag vill skriva ett blogginlägg. Denna känsla är rätt skön, har liskom inte haft den på väldigt länge nu. Efter jag började med uppdateringar varje dag i lördags över dessa olika "ämnen" att skriva över har jag fått sådan lust att skriva klart alla ämnen så snabbt som möjligt, men måste skriva en om dagen, har jag bestämt mig för. Så det får inte bli ett till sådant inlägg idag då jag gjorde det redan imorse. Vet inte om jag har något intressant att skriva om dock.

 

Kan ju nämna att jag jobbar istortsätt hela sommaren eller de veckor som mor har jobb åt mig iaf. Kommer åka till Falkenberg någon gång efter den 26 Juli. Varför just efter det datumet är för att min bror fyller år då och det får jag inte missa och man får pengar runt 25 :P Väll där nere blir det Liseberg, Ullared och Harry Potter och dödsrelikerna del 2 på bio :) Längtar så tills jag får träffa P igen :)

 

Just nu håller jag på och uppdaterar min Iphone, så jag kan spela spelet Smurfs' village igen. Måste uppdatera det igen, de får nya uppdateringar lite nu och då så. :) Senare blir det jordgubbar och grädde alternativt med mjölk.

 

Idag blev den första promenaden jag har tänkt att ta en varje dag hela sommaren, men har varken haft orken eller viljan innan idag. Ska försöka gå samma sträcka som jag gick idag varje dag. Har inte blivigt att man gått så mycket som man gjorde i Umeå, sedan man kom hem till Ramsjö igen. Man kan aldrig tro hur vacker det egentligen är att bara gå en kort promenad i skogen och få se Vallån rinna under bron, helt fantastiskt. Ska försöka komma ihåg kameran någon dag och knäppa kort efter vägen :)

 

// Puss och kram Jasmine



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jasminejassis

Film, musik, konst, utbildning och annat i min vardag.

RSS 2.0