Dag för dag

Jag har blivigt såååå dålig att blogga så jag måste ha något att blogga om. Så jag gör som många andra bloggare och ska pallra mig igenom en lista och denna lista handlar bara om saker om mig själv. Jag vet låter egotrippat men men.

Dag 01 - Mina drömmar
Dag 02 - Mina bästa vänner
Dag 03 - Något/någon jag inte kan leva utan
Dag 04 - En resa jag minns
Dag 05 - Favoritplagget ur garderoben
Dag 06 - Mitt tidigaste minne
Dag 07 - Något jag tänker på hela tiden
Dag 08 - Ett ögonblick värt att minnas
Dag 09 - Min favoritplats
Dag 10 - Det här får mig att känna mig lycklig
Dag 11 - Det här får mig att skratta
Dag 12 - Något jag gör hela tiden
Dag 13 - Vad jag gillar med mig själv
Dag 14 - Mitt rum
Dag 15 - Favoritfotot
Dag 16 - Mitt favoritminne
Dag 17 - Det här får mig att må bättre
Dag 18 - Det här hade jag på mig idag
Dag 19 - Något jag ser fram emot
Dag 20 - Mina rädslor
Dag 21 - Det här är viktigt för mig
Dag 22 - Mina starka sidor
Dag 23 - Vad jag gillar att göra
Dag 24 - Det här är jag bra på
Dag 25 - Något jag hatar att göra
Dag 26 - Min favoritsport
Dag 27 - Det här glömmer jag aldrig
Dag 28 - Min familj
Dag 29 - 3 saker jag gjort idag
Dag 30 - Bästa fotot hittils
Dag 31 - Det här älskar jag att göra



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jasminejassis

Film, musik, konst, utbildning och annat i min vardag.

RSS 2.0