Dag 09 - Min favoritplats

Min favoritplats är helt klart det vackra och underbara Hälsingland, men framför allt byn jag är uppvuxen i alltså Ramsjö. Det bästa jag vet med Ramsjö är att man kan bara gå en sväng på denna grusväg vi bor på och känna sig som fri. Man hör fåglar kvittra, bäckar/årarna rinner förbi. Det är en underbar känsla att var i det fria. Vist Sverige har kanske inte den bästa sommaren då det regnar och åskar mycket. Men de stunder det är sol så är det verkligen vackert här. Även vintertid är det vackert. Allt är snöklätt träden får den vita härliga färgen av snön och frosten. Det bästa med vintern här är att du kan ta skotern och åka en sväng finns flera skoterleder, fina stugor efter vägen :)

Nu är båda bilderna fixade i photoshop, vinterbilden är väldigt tillgjord, hade ingen annan.

 

// Puss och kram Jasmine



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jasminejassis

Film, musik, konst, utbildning och annat i min vardag.

RSS 2.0