Dag 07 - Något jag tänker på hela tiden

Något jag tänker på hela tiden. Jag kan göra detta antingen enkelt för mig eller svårt. Finns mer än en sak jag tänker på hela tiden, men kommer göra det enkelt för mig. Kanske någon gång i framtiden får ni veta något annat jag tänker på hela tiden.

 

Men något jag tänker på hela tiden är hur min framtid kommer se ut. Alltså inte bara vad jag ska bli, utan också vad kommer hända om en vecka, om en månad. Jag kan sitta och fundera på vad jag ska göra om en timme, ska jag ta en promenad, ta mopeden en sväng, åka till Ljusdal eller vad ska jag göra? Det är liksom att jag inte kan sluta tänka på det. Och många gånger får jag upp i tanken hur kommer jag bo, har jag en partner, får jag barn? Livets stora frågor tänker jag på hela tiden, kan inte förstå varför men så är det.

 

Så vad ska jag göra om en timme? Bra fråga, antingen jobba eller bara ta det lugnt. Jag vet inte. Tiden får visa det.

 

// Puss och Kram Jasmine



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jasminejassis

Film, musik, konst, utbildning och annat i min vardag.

RSS 2.0