Mjo

Usch så dålig jag har blivigt på att uppdatera bloggen igen. Nu har det gått hela fyra dagar sedan jag skrev något. Jag gjorde inlägg varje dag när jag häll på med "dag för dag" men efter det så har det gått fyra dagar nu... Kan bero på att jag inte har något intressant att skriva om. Det är alltid jobb sedan kanske en film, en stund vid datorn, lite teckning som jag gör på dagarna inte så intressant kanske.

 

Men i fredags var jag på marknaden i Ljusdal med lillebror, vist det fanns inget att köpa enligt mig, men fick träffa Acke och Petra en sväng :) Man blir alltid lite gladare av att träffa vänner när man är ute, framför allt när det regnade som det gjorde då.

 

// Puss och Kram Jasmine



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jasminejassis

Film, musik, konst, utbildning och annat i min vardag.

RSS 2.0