Harry Potter

Igår såg jag en av världens bästa filmer på bio. Harry Potter och Dödsrelikerna del 2, jag har tyckt att både böker och filmer har varit bra men denna film var absolut över förväntningarna. Allt i den var bra, spänningen, kärleken, vänskapen, krigen, ja allt kan inte beskriva känslorna som flög igenom en när man satt och kollade på den vita duken som fick en helt fantastisk film på sig. Jag såg den inte i 3D utan 2D, självklart är den nog sneppet bättre i 3D men varför se den i 3D när man sätt alla andra på 2D??

 

Nu finns det inget mer att se fram emot när det gäller Harry Potter och hans värld, alla böcker finns ute, alla filmer har kommit på bio. Har läst alla och sätt alla nu. Det enda som kan vara lockande i hans värld är äventyrs parken som nu finns i Orlando, USA. "The Wizarding World of Harry Potter". Skulle gärna åka dit :) Men då borde man ta en hel USA resa samtidigt så man inte bara tar att åka dit över en vecka utan kanske en månad..

 

Här får ni trailern på Harry Potter och dödsrelikerna del 2

 

 

Ett tips för alla som vill se den nya Harry Potter filmen, se de andra filmerna först om du inte gjort det. Eventuelt ska du friska upp minnet och se Dödsrelikerna del 1 igen då dessa filmer hänger ihop.

 

// Puss och kram Jasmine



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jasminejassis

Film, musik, konst, utbildning och annat i min vardag.

RSS 2.0