Dag 27 - Det här glömmer jag aldrig

Det finns många stunder i livet man aldrig kommer att glömma. Men just nu tänker jag på en gåndå pappa hade någon svart lite mindre bil vet inte alls vad det var. Jag var väldigt liten, det var vinter för helt plötsligt kör pappa ut på isen med bilen. Jag hade då aldrig åkt bil på isen tidigare, han kör och han kör till sist kommer vi ut till en grillplats. Inte så myckt mer av det kommer jag ihåg idag, men en spännande upplevelse.

 

Jag har tänkt på detta vart var det egentligen vi åkte och från vart? Jo, det måste vara just innan man kommer till Lugna Udden om man åker från "byn" så att säga och att vi åkte till Storön som är en rätt bra bit bort.

 

// Puss och Kram Jasmine



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jasminejassis

Film, musik, konst, utbildning och annat i min vardag.

RSS 2.0