Dag 25 - Något jag hatar att göra

Något jag hatar att göra, hata är ett sådant starkt ord. Jag skulle vilja ha "något jag inte gillar att göra" i stället för att det inte ska låta så hemskt. För tror det inte finns något som jag verkligen hatar att göra.

 

Men någont jag inte gillar att göra är att diska, städa badrummet då menar jag hela (blir alltid så smutsigt där fort vet inte varför men så är det). Kom nu på en sak som jag hatar att göra det är att åka tåg, tänker inte gå in på varför men så är det bara, gör det för att jag måste och det går lättare för varje gång. Finns nog fler saker jag inte gillar att göra men kommer helt seriöst inte på de nu.

 

// Puss och Kram Jasmine



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jasminejassis

Film, musik, konst, utbildning och annat i min vardag.

RSS 2.0