What?



"Varför ska livet vara så komplicerat?
Varför ska man kunna känna efter hur man mår?
Varför ska livet vara fyllt av känslor?
Varför ska ordet kär finnas i den svenska ordlistan?
Varför ska man utrycka vad man känner?
Varför ska vi alla tänka?

Varför ska jag känna att livet är så komplicerat?
Varför ska jag känna efter hur jag mår?
Varför ska mitt liv vara fyllt av känslor?
Varför ska jag använda ordet kär?
Varför ska jag uttryka vad jag känner?
Varför ska jag tänka?

Varför ska livet vara så komplicerat?"

// Jasmine



Kommentarer
Mattias

Nice bild Jasmine :) Hood tröja :D Kram

2012-05-08 @ 20:27:33
URL: http://vadsomhanderimittliv.blogspot.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jasminejassis

Film, musik, konst, utbildning och annat i min vardag.

RSS 2.0