MHD

För er som inte vet det, men jag har från och med nu äntligen kunnat satt en diagnos på mig själv och se få klarhet varför jag alltid är på kramhumör. Det är för att jag har MHD alltså Massive-hugging-disorder, dock tror jag inte det finns någon diagnos som heter så, men jag har den iaf. ;)

Om du liksom jag tror dig ha denna diagnos kan du ju kommentera detta inlägg!!!

Symtom: Du älskar att kramas, du skulle kunna krama någon genom datorn om det skulle gå. Kramar kudden när du sover. Och kramas gärna med någon kompis, partner, förälder, syskon m.m.

// Puss och KRAM Jasmine


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jasminejassis

Film, musik, konst, utbildning och annat i min vardag.

RSS 2.0