Snö

Nej, det har inte börjat snöa här i Umeå än. Det är 9.5 plus grader ute så det skulle vara ett mirakel om det skulle börja snöa just nu.
Men jag längtar efters snön få gå ute i snön kanske till och med slänga sig i den nya snön :) Sno någons skoter och bara köra i det vitklädda landskapet som är runt om en. Måste sno en skoter då jag ej har en egen och pappa inte häller har någon jag jag låna. Jag vill inte att vintern ska vara så lång och kall men ett tag måste vi ju få ha vinter med snö också :D

En photoshopad bild från förra vintern i Ramsjö. Träden ser faktiskt inte så döda ut som de gör på bilden :P

Är det bara jag som gillar snön???


Måste bara kommentera det nya tv programmet som tv3 börjar sända 22.00 ikväll, Bartenderskolan. Vad är detta några bartenderelever som är på kos och ska bli bartender? Eller är det ungdomar som vill lära sig om barens hemligheter och dricka sig fulla på kvällen?
Så här beskriver tv3 sin nya tv program:

"Välkommen till bartenderskolan på Kos! Nio svenskar, nio norrmän, frestelser, partyliv, hård konkurrens och en stenhård skola att sköta.
Det visar sig ganska snart vilka som tar skolan på allvar och vilka som hellre lever rövare på nätterna. Vad de arton eleverna inte vet, är att den som blir bäst i klassen kan vänta sig ett fint jobb i Dubai.
Frågan är om eleverna klarar av att kombinera det vilda festandet med det höga tempot på skolan?"

Bilden tagen från Tv3,s hemsida länkar här hela grejen om programmet http://www.tv3.se/story/bartenderskolan.
Vad tycker alla andra om detta konsept?
Jag ska kolla på det ikväll och se om det är något att se.

// Puss och Kram Jasmine

Ps. badrummet funkar fortfarande :)


Kommentarer
LORISSA LOVEBOMB

Jag ÄLSKAR snön. Jag ÄLSKAR till och med kylan :D

2010-10-05 @ 23:39:48
URL: http://lorissalovebomb.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jasminejassis

Film, musik, konst, utbildning och annat i min vardag.

RSS 2.0