Neeeeej.

Kollade på sj-trafiks hemsida för att se om det är några problem med spåret mellan Umeå och Ånge just nu. Tänkte så jag inte behöver sitta på ett tåg som står stilla i någon timma denna gången jag ska hem också. Men det jag märker är att det kommer typ vara ersättningsbussar ner till mellansele eller vad stället hette. Så kommer åka någon timme buss innan jag får sätta mig på ett tåg. Förhoppningsvis så är det inte så att jag kommer vara i Ånge senare för det. Men så drygt att det ska vara något med den nya botniabanan nu när de har öppnat den. Kunde de inte gjort klart allt sådant innan de öppnade undrar jag... Orkar inte vara på resande fot mer än 5 timmar med buss och tåg. Bil resan till Ramsjö är ju ett måste, så det är jag beredd på. Men inte någon längre tid än det som är med buss och tåg. Åsså kommer det säkert vara kolsvart i bussen så man kan inte läsa ett dugg när man åker och ingen idé att starta datorn eftersom det troligtvis inte går att ha den på laddning på något sätt i bussen.
Nu ska jag sluta klaga på tåg och buss. Man kommer ju fram snabbare än att gå. Det är ju helt perfekt så... Och eftersom man inte har bil så får det funka.

Nu ska ja ta och spela lite på robinson spelet, ett lite fåningt spel som funkar bra :P :)

// Puss och kram Jasmine


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jasminejassis

Film, musik, konst, utbildning och annat i min vardag.

RSS 2.0