Minibar

Jag skrev i förra inlägget att jag skulle göra ett inlägg om min minibar. Eller minibar skulle jag igentligen inte kalla det eftersom det bara är instrumenten man behöver till att göra en drink jag har där. Är inte 20 än så jag kan gå på systemet och göra en riktig minibar än. Så nu är det vara instrumenten som finns i baren eller hörnet på förnstret.

Alltså är detta min minibar eller där jag har alla mina bartender grejer. Även mina tre drink böcker får stå på samma plats. I vanliga är cocktail glasen utplaserade lite här och var i rummet.

Saknar tiden på grythyttans barternderskola. Kan verkligen rekomendera den skolan http://www.grythyttansbartenderskola.se/

// Puss och Kram Jasmine


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jasminejassis

Film, musik, konst, utbildning och annat i min vardag.

RSS 2.0