Dans

Jag vill dansa. Synd bara att den modern dans, balett eller jazz klass ska kosta så mycket pengar. Och att det inte finns på IKSU. Så dansa får jag göra i studentrummet. Började koreografera lite till låten Olavi Uusivirta – Beautiful - Ambient Mix 2004 förut, men den har jag helt glömt bort vad jag gjorde för något. Tror jag var duktig och skrev upp det någonstans men vart vet jag inte.
Saknar danslektionerna på Timrå Gymnasieskola. Få dansa flera dagar i veckan på skoltid, det var helt underbart. Kommer alltid att sakna danslektionerna där. Få ha så många olika danslärare som alltid kunde lära en något nytt som man redan inte kunde. Saknar då man skulle koreografera själv en del eller något, dock kan jag göra det själv här också, men man har ju inte speglarna stången och allt annat runt omkring.

Har alltid velat gjort en dans till:
ERA – Ameno
ERA – Don't You Forget
Nightwish – Amaranth
Nightwish – The Phantom Of The Opera
Nightwish – Over The Hills And Far Away
Michael Jackson – Thriller
Michael Jackson – Smooth Criminal (Radio Edit)
Michael Jackson – Black Or White
Michael Jackson – Bad
Michael Jackson – Billie Jean - Single Version
Erik Grönwall – The Show Must Go On
Fort Minor (Featuring Styles Of Beyond) – Remember The Name
Edguy – Save Me
Ronan Keating – When You Say Nothing At All



Nä nu ska jag snart ta och simma lite med Patricia, så ska göra mig iordning och dra mot IKSU.

//Puss och kram Jasmine



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jasminejassis

Film, musik, konst, utbildning och annat i min vardag.

RSS 2.0