7

Klockan var runt 7 när jag vaknade av mig själv i morse, låg och drog mig ett tag tills jag upptäckte att ett av mina örhängen hade tappat sin kula. Då vaknade jag riktigt på engång och det var bara att börja leta den lilla kulan som var troligvtis någonstans i sängen. Vist jag hittade den tillsist. Och fick den på plats igen.
Nehe, skulle ta fram en bild på vilket hål ringen satt i men hade inte någon sådan bild ne.

Iaf jag klev upp klädde på mig, gick och åt frukost. Bytte om till träningskläderna och drog till IKSU och tog ett konditions pass idag igen. Ska bara till lägga mitt badrum fungerar fortfarande :D Jag glömde iaf vattenflaskan hemma så köpte en på IKSU och alla kommer veta nu vilket gym jag går till det står liksom IKSU på flaskan :P

Nu ska jag se om jag kan göra något gott till lunch eller om jag är totalt kass på att laga mat. Men det är jag ju inte, men vissa dagar är maten godare än andra och tvärtom. Skulle vara gått med grillad fläskfilé, potatisgratäng och någon god sås till ju. Om ni skulle få välja precis det ni själva skulle äta idag vad skulle det vara? Och då ska du inte tänka på kostnaden.

Hoppas alla får en bra dag :)

// Puss och Kram Jasmine


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jasminejassis

Film, musik, konst, utbildning och annat i min vardag.

RSS 2.0