Final

Snart börjar finalen av melodifestivalen 2010 ÄNTLIGEN :P Har blivigt less på alla deltävlingar, men de som jag skulle kunna tänka mig se att vinna ikväll är Anna(kommer inte ihåg efternamnet) hon har en fantastisk låt eller Eric Saade, låden är inte den bästa men en jag fått på huvudet av att lyssna på den ca 2 gånger "Manboy manboy you can call me manboy". Men hällst ser jag Anna. Ska jag vara riktigt ärlig har jag inte hört Salem al Fakirs låt så den sak jag verkligen lyssna efter nu...

Igår åkte Molly Sandén ut ur Let's dance, vad fan har hänt med folket??? Hur kan Bygglovs Willy vara kvar i tävlingen, kan med ge att han blir bättre och bättre men vafan han dansar inte alls på samma nivå som någon av de andra. Blir super sur om han kommer vidare till finalen. Det är Glaudia som ska vinna hela och hennes motståndare SKA vara Mattias.

Ne nu börjar Melodifestivalen, skriver väll lite om den någon gång...

// Puss och Kram Jasmine



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jasminejassis

Film, musik, konst, utbildning och annat i min vardag.

RSS 2.0