Tid

Jag har sällan tid att sätta mig och skriva ett inlägg nu, eller tid har jag men gör andra saker på den tiden. Men får ta och komma ihåg att jag ska skriva blogg inlägg också.

I veckan har det inte hänt så mycket måndag städade LITE i mitt rum. Tisdag var vi till lägenheten för att städa och plocka ut det sista innan vi lämnade igen nyckeln. Onsdag jobbade, tordag jobb sedan så hjälptes jag, mamma och pappa åt med mitt rum eftersom jag nu flyttade hem så måste jag också få ett rum tycker jag. Jag har haft detta rum hela tiden sedan vi flyttade hit september 2008, men har inte bott permanent förens nu eftersom jag haft min lägenhet i Timrå. men nu är allt jag ska ha in i rummet inne, men jag ska ta och plocka lite koppla in högtalarna och sådant också innan jag tar å sover där... Har bara blivigt att jag sovit där ute en natt på denna tiden vi bott i detta hus. :P

Nu blir det frukost innan man ska ut å jobba. Blir troligtvis midsommar firande på campingen ikväll man ska gå på.

// puss och kram Jasmine


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jasminejassis

Film, musik, konst, utbildning och annat i min vardag.

RSS 2.0