Dagen efter studenten

Ja, idag är det dagen efter studenten. Igår gick jag utför trappan vid fem tiden i Timrå... Det kommer komma mer om vad som hände under guldkotten och stundenten när jag väll har startat min datorn och lagt in bilderna från kameran.

Idag var jag på lille brors avslutning i kyrkan här i Ramsjö kan man tänka sig han gick ut åttan idag :)


Saker jag ska göra och skulle vilja göra i sommar:

* TA STUDENTEN!!!! [x]
* Tjäna pengar   [ ]
* Bartenderutbildning  [ ]
* Träffa Anna  [ ]
* Skulle vilja träffa Mikael (Nalle)  [ ]
* Åka till Hofors  [ ]
* Stockholm skulle vara kul [ ]
* Norge (Stord) [ ]
* Söderhamn till bror min [ ]


// Puss och Kram Jasmine


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jasminejassis

Film, musik, konst, utbildning och annat i min vardag.

RSS 2.0