"Bree Tanners..."

Nu har jag suttit och sträck läst Stephenie Mayers senaste roman "Bree Tanners andra liv - En Ljudet av ditt hjärta-roman" En historie från ett annat perspektiv av boken "Ljudet av ditt hjärta" eller som den heter på engelska "Eclipse". Eftersom den bara är 166 sidor så gick det fort att läsa den, när jag väll har börjat läsa en bok så kan jag ibland inte släppa den, jag måste alltid läsa klart ett kapitel i en bok kan inte stanna på halva kapitlet. Och denna bok är inte indelad i kapitel den är mer som en väldigt lång novell. Men om du ska läsa denna bok borde du ha läst "Ljudet av ditt hjärta" annars så går hela den boken förlorad om du sedan ska läsa den.  
Roligt att läsa en dela va historien ut ett annat perspektiv och just vissa delar jag läst i "Ljudet av ditt hjärta".

Jag säger bara LÄS alla böcker i serien.
* "Twilight"  eller "Om jag kunde drömma"
* "New Moon" el "När jag hör din röst"
* "Eclipce" el "Ljudet av ditt hjärta"
* "Breaking dawn" el "Så länge vi båda andas"
och den nyaset
* "The short second life of Bree Tanner" el "Bree Tanners andra liv"

Men nu har det även kommit ut en serieberättelse:
Om jag kunde drömma - serieberättelsen del 1
"Genom dina ögon"
Jag fick veta detta när jag öppnade boken "Bree Tanners andra liv" så nu blir det väll att införskaffa sig denna också.



// Puss och Kram Jasmine


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jasminejassis

Film, musik, konst, utbildning och annat i min vardag.

RSS 2.0