Vilken lättnad

Åååh, vilken lättnad när jag fick veta att jag har fått ett studentrum uppe i Umeå nu :) Har letat i flera dagar och har stått på andra plats i kön på fyra olika lägenheter, men inte fått någon av de.
Men idag när jag gick ut på min mail så hade jag fått mail från bostadsföreningen uppe i Umeå där de stod att jag skulle ringa omedelbart. Ringde och fick veta att den som fått en lägenhet hade avbokat i sista minuten.

Så nu har jag studentrum, konstigt det känns att veta vart man ska bo de närmsta månaderna/åren. Det kanske blir så man byter till en lägenhet till sist men det får vi se fram över.

Nästa söndag drar man ner till pappas husvagn för att spendera natten där innan man åker till bartenderutbildningen :) LÄNGTAR! När den är avklarad är det mindre än en vecka tills man åker till Umeå och får komma in i studentrummet och fixa i ordning lite grann. Sedan så börjar man lärarutbildningen, med inriktning bild de första åren. :)

Nu ska jag fixa fika och se på DR Quinn

//puss och kram Jasmine

(hoppas alla får en godnatts sömn)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jasminejassis

Film, musik, konst, utbildning och annat i min vardag.

RSS 2.0