Söderhamn

Grattis brorsan, hoppas du får en fantastisk dag fast vi ska hänga i hälarna på idag.

Idag åker man ner till Söderhamn och ska fira store bror. Äntligen ska vi åka någon stans och hitta på något.

I veckan har jag inte gjort så mycket jobbat jobbat och jobbat. Så det är verkligen äntligen :) Jag har börjat kolla hur en av tattueringarna jag vill göra ska se ut.

O=det som kommer hända.
x=har hänt eller ständigt pågående.

Saker jag ska göra och skulle vilja göra i sommar:

* TA STUDENTEN!!!! [x] 2010-06-10
* Tjäna pengar   [x]
* Bartenderutbildning tre veckor  [O]
* Träffa Anna  [ ] om jag inte träffar henne i sommar blir det i höst (hon ska också flytta till Umeå :) )
* Skulle vilja träffa Mikael (Nalle)  [ ]
* Åka till Hofors  [ ]
* Stockholm skulle vara kul [ ] tiden räcker inte till.
* Norge (Stord) [ ] Kommer inte bli av tiden räcker inte till.
* Söderhamn till bror min [x] 26/7
* Flytta till Umeå [O] runt den 26/8
* Börja bildlärarutbildningen [O] 27/8 inskrivning om jag inte fattat fel 30/8 börjar man.

// Puss och kram Jasmine



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jasminejassis

Film, musik, konst, utbildning och annat i min vardag.

RSS 2.0