Film/serie tips!

Tänkte ge er lite tips på filmer och serier man kan kolla på i sommar.

*10 orsaker att hata dig
*Allt för min syster (my sisters keeper)
*Hollow man
*Sista natten med gänget
*Dr quinn
*Huset som gud glömde
*Exorsisten
*Jurkyrkogården
*The Notebook
*Twilight även New Moon om man sätt de kan man alltid ta sig till närmsta biograf och se Eclipce
*Harry Potter (börja med den första bara)
*Oc
*One tree hill

Finns så många bara filmer man kan rekomendera, kommer kanske med en till lista någon gång senare i Sommar.



I augusti kommer ni förhoppningsvis kunna följa min bartenderutbildning dag för dag här på min blogg.

// Puss och Kram Jasmine


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jasminejassis

Film, musik, konst, utbildning och annat i min vardag.

RSS 2.0