Cabarécupen

Ja, idag har det varit Cabarécupen alltså fotbolls tävlingen i Ramsjö.
Jag har hejat på Laukens Hjältar (ursäkta om jag stavat fel) ett helt underbart gäng. De kom ända till semifinal i år GRATTIS. Dock så åkte de ur mot EXTE laget som vunnit många år. Jag var inte kvar och kollade på finalen laget jag hejade på hade ju som sagt redan åkt ut, så jag kan inte tala om för er vilket lag som vann iår.

Kan bara informera att det har varit vääääldigt varmt idag och eftersom jag varit ute sedan ett ända fram till runt sex tiden så har man blivigt lite brunare än vad man var tidigare. Det är fortfarande varmt det är 24.3 ute detta är i skuggan och 28.6 inne. Och klockan är ju halv nio det är ofattbart. Vi har alla dörrar öppna för att få lite korsdrag men inte alls får man det inte.

Nu ska jag ta och försöka svalka mig lite blir nog med vatten :D

Ni får självklart veta vilka som vann cupen när jag får veta det.

// Puss och Kram Jasmine


Kommentarer
Mli - Husägare & barnlängtan ♥

Tjena :) Sökte på cabarécup på google och fann dig, jag ska dit i sommar med mina vänner för första gången :D Hade ni roligt förra året? Det verkar vara en grym fest :) Blir det att fara i år också eller? :)

2011-05-31 @ 21:22:51
URL: http://idamli.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jasminejassis

Film, musik, konst, utbildning och annat i min vardag.

RSS 2.0