Tvätt + hemtenta + julklapps inköp = DAGEN

Ja, idag har jag börjat med att tvätta alla kläder så man kan ha några kläder på sig när man ska och köpa en av de sista julklapparna. Kanske blir att man köper de två sista på en och samma affär vem vet? All tvätt hänger på torkning nu så jag kan fokusera mera på att skriva på hemtentamen som vi fick förra veckan, men den ska inte vara inne förens den 23 december. Men lika bra att göra klart den så mycket som möjligt innan VFU perioden börjar på måndag så jag måste verkligen sätta fart nu. Det är 7 frågor har börjat på tre ingen är riktigt klar så. Måste köra igång nu...

// Puss och Kram Jasmine som verkligen måste lägga på ett kol med hemtentan


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jasminejassis

Film, musik, konst, utbildning och annat i min vardag.

RSS 2.0