HEM!!!

Idag åker jag hem :) Dock vet man aldrig hur försenad tåget kommer bli, men hem kommer jag att komma :)

Idag tänkte jag skriva upp lite bra böcker som borde läsas enligt mig.

*Män som hatar kvinnor
*Flickan som lekte med elden
*Lyftslottet som sprängdes
*Systrar i jeans första sommaren
*Systrar i jeans andra sommaren
*Systrar i jeans tredje sommaren
*Systrar i jeans fjärde sommaren
*Harry Potter och de vise sten
*Harry Potter och hemligheternas kammare
*Harry Potter och fången från Azkaban
*Harry Potter och den flammande bägaren
*Harry Potter och fenixorden
*Harry Potter och halvblods prinsen
*Harry Potter och dödsrelikerna
*Twilight - Om jag kunde drömma
*New moon - När jag hör din röst
*Eclipse - Ljudet av ditt hjärta
*Breaking dawn - Så långe vi båda andas
*Pojken som kallades det
*Pojken som inte fanns
*Pojken som överlevde
*Barn 312
*Linas kvällsbok
*Linas kvällsbok 2

Det finns en uppsjö med bra böcker men det var de jag kom på just nu. Här nedan kommer en film lista med bra filmer också. Dock är det vissa av böckerna som blivigt filmer.

*Män som hatar kvinnor
*Flickan som lekte med elden
*Lyftslottet som sprängdes
*Systrar i jeans (första boken)
*Systrar i jeans andra sommaren (andra till fjärde boken)
*Harry Potter och de vise sten
*Harry Potter och hemligheternas kammare
*Harry Potter och fången från Azkaban
*Harry Potter och den flammande bägaren
*Harry Potter och fenixorden
*Harry Potter och halvblods prinsen
*Harry Potter och dödsrelikerna del 1
*Twilight
*Twilight saga New moon
*Twilight saga Eclipse
*The holiday
*Love Acually
*Prinsessa
*Linas kvällsbok
*My sisters keeper - Allt för min syster
*She's the man
*X-men
*X-men 2
*X-men The last stand
*Tuppen
*10 orsaker att hata dig

Det är svårt att bara skriva några av alla filmer som är bra. Detta var bara en liten del av alla bra filmer. Om du letar film tips så finns det fler tidigare inlägg om det på bloggen.

Nu måste jag börja packa :)

// Puss och Kram Jasmine


Kommentarer
LORISSA LOVEBOMB

Tack för alla superbra tips :D

2010-12-21 @ 15:21:22
URL: http://lorissalovebomb.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jasminejassis

Film, musik, konst, utbildning och annat i min vardag.

RSS 2.0