Äntligen!

Hej igen mina få läsare jag faktiskt har.

Nu är det en vecka och en dag sedan jag var inne och skrev. Har faktiskt för en gångs skull en bra anledning enligt mig också. Jag har haft VFU/praktik på en skola hela dagarna så man har inte hunnit med så mycket på dagarna och på kvällarna har jag suttit med hemtentan och skrivigt lite varje kväll. Igår vart jag klar med denna hemska, irriterande och lätt retliga hemtenta. Skickade in den idag efter några lätta omstruktureringar. Så äntligen är jag fri den.

På VFU:n har jag haft fullt upp att hålla i bild lektioner med eleverna på skolan. Det har varit jätte roligt och jätte givande för mig, eftersom alla klasserna har varit annorlunda emot för varandra. Vist de är grundskole elever och de kommer jag inte ha senare i min utbildning, men roligt att se hur alla elever lär sig på olika sätt som man aldrig tänkt på som elev själv.

Nä, nu ska jag ta och sova lite så jag orkar packa allt som ska packas innan resan hem till mamma och pappa imorgon kväll :)

// Puss och kram Jasmine


Kommentarer
LORISSA LOVEBOMB

sv: Jag har en i tungan och har haft i ögonbrynet. Men nu är jag sugen på fler ^^ Men vi får se hur det blir med den saken.



Nu ska jag krypa i säng och har precis läst ut min bok... har du något bra boktips?

2010-12-21 @ 01:38:04
URL: http://lorissalovebomb.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jasminejassis

Film, musik, konst, utbildning och annat i min vardag.

RSS 2.0