Trött...

Hallååååå, varför ska man vara sååååå tröttttt fast man inte borde??? Somnade vid 12 igår vaknade vid 7 imorse, jag vet det var inte mina 8 timmars skönhetssömn men men.

Då läste jag ut boken jag började med i torsdags men detta var andra gången jag läste den så... Alltså jag lästa "Ljudet av ditt hjärta" den tredje boken i twilight serien den heter "Eclipce" på engelska det är det jag brukar säga till folk, glömmer lätt bort vad den heter på svenska :P Rekomenderar den starkt älskar alla fyra böckerna i Stephenie Mayers Twilight serie eller vad man ska kalla dem. Inte bara böckerna är bra utan också filmerna, men man missar väldigt mycket om man inte läser böckerna också. Men om du tänkt läsa LÄS dem, man blir ofta lätt fast i att läsa, det blir som en drog :P

Sen jobbade jag lite med mamma idag också blev inte så mycket.. Snackade med någon på New Body så vi hinner få ihop pengar innan betalningen ska vara inne.

Blev inte så mycket mer sedan gick och hämtade posten och upptäckte hur jävla fint det igentligen är här runt omkring vi har postlådan vid vårat gamla hus...



Bilderna tagna av mig och photoshopade av mig. De är tagna på vägen mellan vårat nya hus och det gamla men också vissa på de två olika gårdarna. Ps det är inte alls långt emellan gårdarna...

Kollat facebook och på film är det också sådant jag gjort idag... klockan är nu ca halv 10 och jag trött. Något fel??

Nu ska jag hitta på något med mamma min :)

// Natti natti puss och kram Jasmine



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jasminejassis

Film, musik, konst, utbildning och annat i min vardag.

RSS 2.0