Moi

BRUKAR DU:

Gnälla: Ibland, inte så ofta..
Skrika: När det behövs :P
Sova: Absolut
Ha ångest: Iblant
Skada dig själv med flit: Nej!
Ta mediciner du inte borde ta: Nej
Vilja dö: Nej jag vill leva!
Drömma mardrömmar:
Ja, iblant så...

Klä dig i svart:
Japp!
Gå till kyrkan:
Nej, blir inte så ofta
Gå i skolan:
Ja, det gör jag.
Ljuga:
Jo
Hata folk:
ibland.
Lita på folk:
Nja, det tar ett tag..

VEM:
Saknar du:
Farfar
Vill du döda: ...
Rörde dig sist: Busan våran katt :)


Vill du vara som: Mig själv.
Fick du sms från senast: Mamma
Ringde dig senast: Mamma säkert

HAR DU:
För många vänner:
Sådär...

Färgat håret: Halvt :P
Egen dator: Ja :)
Bra självförtroende: JA!
Kysst någon: Jo, det har jag!

Varit kär: japp .
Lämnat landet:
jopp. Men då  för semester

HUR:
Går du:
Med benen
Svarar du i telefonen: Hejsan
Mycket pengar har du: Så det räcker
Ofta diskar du: När det behövs
Ofta städar du: När det behövs
Många stör du dig på: Några
Ofta träffar du din familj: Varannan helg kanske


TROR DU:
Att du kommer bli något:
Ja, absolut :D
På gud: Nja...

Att du kommer leva länge: Ja :D



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jasminejassis

Film, musik, konst, utbildning och annat i min vardag.

RSS 2.0