Långfredag och påskmat!

Igår var det långfredag, jag skippade att åka ut med pappa å lille bror för att angla och sådant. Vi har ingen skoter så det skulle inte bli lika kul...
Så jag städade med mamma istället kanske inte det roligaste, men det blev ju super fint här och rent...
Talang 2010 började igår så jag å mamma kollade på det. Och självklart blev det lite tårar från oss bägge. Det berodde på denna TALANG :)

Helt fantastisk :)

Idag så har det inte hänt så mycket, fixat och plockat lite, och påsk godis såklart.. Men också denna påskmiddag som bangade ur helt. Hehe, eller det blev väldigt roligt vi skrattade och hade oss så bangade ur vet jag inte..
Nu ska jag ta och lyssna på mamma och pappas konversation om låtar och språk.

"Du ser mig, du vet vem jag är"

// Puss och Kram Jasmine



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jasminejassis

Film, musik, konst, utbildning och annat i min vardag.

RSS 2.0