Brudarna...

Snart kommer brudarna över och då ska vi ta och kolla lite på någon film, jag vet inte vilken men någon av alla jag har blir det väll...
Det är Sofie och Linnea som ska komma över idag :)

Idag har det varit nationella prov i svenska. Vet inte om jag får avslöja något som var i det så gör inte det... Men tror det gick ganska bra för mig, man får hoppas jag blir godkänd iaf...
Sedan var det dans. Började med att gå igenom Toprock/hip hop och House danserna... Sedan så bestämde vi ljus till alla danser :) Å sist men inte minst så kom Sandra och kollade hur det går med hennes dans och gjorde små ändringar...

Kollade lite på talang idag men missade mellan ca kvart i 9 och kvart över 10 så vet inte vad jag missade... Men den bästa jag såg var den sista damen som sjöng "Gabriellas sång"...


Glöm inte bort att det snart är dansföreställningen "Mellan himmel och hav" på sundsvalls teater PREMIÄR den 2 maj 18.00 3-5 maj så dansar vi också men 19.00 :D Hoppas så många som möjligt kommer :D

// Puss och kram Jasmine


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jasminejassis

Film, musik, konst, utbildning och annat i min vardag.

RSS 2.0