Första advent!

Ja, idag är det den första advent :) Nu ska det första av de fyra ljusen tändas. Jag har gjort en lite egen varjant av ljusstake, har ej någon bild på den än :/ så det får bli en bild på en helt vanlig en...

 

Jag är ju som sagt fortfarande i Ramsjö, min storebror Niklas ska komma hem hit senare han också :) Det är inte ofta man träffar den filuren nu. Men han ska även köra mig hem :D

Det ligger snö på backen här :D Äntligen lite snö, men kan ju bara meddela att snön är borta imorgon igen :( Jag vill ha massor av snö så jag kan få använda skoterkortet jag tog ifjol. Ja, det kanske ni inte viste men jag kör faktiskt skoter :D Är inte den dansaren som inte vågar testa på lite fart hehe :P Det har man nog fått av alla skoter turet med min pappa och bror :)

Våran ena katt Busan är jätte gosig idag vill bara bli ompyslad, de andra bara jagar råttor eller möss eller eventuellt sover.

// Jasmine



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jasminejassis

Film, musik, konst, utbildning och annat i min vardag.

RSS 2.0