Ramsjö

Det ända jag kan börja med att säga är -28,1 grader ute, det är svinkallt...

Nu har man åkt hem till Ramsjö sådär några dagar innan man igentligen skulle göra det. Som sagt det är kallt ute, men det var det i Timrå också...

Idag hade vi julmys och julklappsutdelning på estraden. Alla drog en lapp ut en hatt och skulle köpa en julklapp till den personen, jag fick Elina så jag köpte en Coca Cola och hon fick även ett Coca Cola glas av mig. Jag fick min julklapp av Kim T (det finns nämnligen två Kim som går estet) en påse med chokladtomar, kanske inte det nyttigaste jag vet men det är jul bara engång.
Kanske jag inte nämnt det men Kim T är med i denna fantastiska film "Prinsessa" han spelar Majas halvbror Oskar. Kan ni tänka er han ska på guldbagge galan 2010. För filmen är nominerad till något...

Nu ska jag ta och kolla på någon film med mamma, men ha det så bra tills jag skriver igen..

// Kram Jasmine :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jasminejassis

Film, musik, konst, utbildning och annat i min vardag.

RSS 2.0