GOD JUL

God Jul alla läsare även om ni är få...

Idag är det som sagt Julafton alltså julmat och klappar. Vi bestämde redan igår att julklapparna skulle delas ut på morgonen vid 8 tiden. Jag vet det låter super tidigt att öppna de då men men. Jag fick iaf One tree hill season 6 :), Harry Potter och halvblodsprinsen DVD, pengar :D så nu är det bara tatueringstiden som saknas. Hantlar av min bror :D

Imorgon blir väll som en helt vanlig dag men på lördag ska vi dra till Birsta och se om det finns något på rean man kan köpa. Det kanske blir en klänning jag sätt på GinaTricot om den finns kvar :)
Och det blir väll lite små krafs också.

// Jasmine


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jasminejassis

Film, musik, konst, utbildning och annat i min vardag.

RSS 2.0