Inspiration till att komma igång.

311. Länka ett inlägg någon annan skrivit nyligen som du tyckte var bra på något sätt

Även om inlägget nu är någon vecka gammal så var detta inlägg väldigt bra :D Gav mig massor av idéer och inspiration.

http://ptphilip.se/2014/10/philips-10-stegsguide-till-en-grym-vinterform/

Även om detta inlägg handlar om vinterformen så är mitt mål att använda tips och idéer av detta i min förändring. Jag vet jag är kass på att förändra min livstil, men det kommer en dag då jag sätter stopp för mitt sätt att leva. Jag måste bara samla kraft och inspiration till hur jag ska lyckas med det. Finns stora mål som ska genomföras. Ett steg i taget annars kommer jag inte klara det och jag bara faller ännu djupare ner i träsket.

 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jasminejassis

Film, musik, konst, utbildning och annat i min vardag.

RSS 2.0