Hosta :/


Godnatt får jag väll säga nu tror jag såhär klockan 01:24. Jag kan inte sova pga min hosta som jag dragit på mig. Denna hosta kommer att hålla på de kommande veckorna skulle jag tippa på vilket är lätt irriterande när jag vet hur jobbigt det är. Men jag ska nu göra ett försök att somna i soffan istället för i sängen så jag sitter upp istället för ligger får se hur det går. 

Har ni några tips på hur man lindrar hosta eller hur man klarar av att sova förkyld och med hosta? Min hosta är jävligare än många andra då jag har förkylnings astma som gör allt värre än "normalt" när jag är förkyld. 

//Jasmine


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jasminejassis

Film, musik, konst, utbildning och annat i min vardag.

RSS 2.0