Godmorgon

Godmorgon.
Jag har inte orkat kravla mig ur sängen än så jag ligger och drar mig en stund till, det är ju ändå lördag :)

Precis kollade jag bland mina gamla inlägg och hittade nyårs inlägget jag skrev i fjol. Jag hade skrivit upp tre nyårslöften. 
1. Promenera varje dag
2. Ät mindre godis (en gång i veckan)
3. Använda mitt gymkort flitigare

Kan ju säga såhär inget av nyårslöftena är klarade hittills. Gymkortet sa jag upp ganska strax efter just för att inte behöva betala på något jag inte använde samt att planer på flytt kom upp å flytt blev det :) Promenad å mindre godis, mindre godis har det blivit men inte en gång i veckan. 

Nu ska jag sätta mig upp å läsa en bok. 
Ni får ha wn trevlig lördag allihopa. På återseende. 

//Puss och kram Jasmine


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jasminejassis

Film, musik, konst, utbildning och annat i min vardag.

RSS 2.0