Dålig bloggare.

Jag måste vara en av de sämsta bloggarna, varför?
 
*Jo, jag skriver sällan inlägg. Visserligen kommer det typ ett inlägg om dagen just för att jag antog utmaningen att skriva ett inlägg om dagen.
*Jag har typ ALDRIG bilder i mina inlägg.
*Mina inlägg är sällan intressanta.
 
Är det någon som har tips på hur man ska bli bättre på att ta bilder varje dag och tips på olika grejer jag ska skriva om så tackar jag och bockar.
 
Ett ämne jag lovat blogga om är The Sims, men jag har inte kommit igång att göra det än. Tanken är att jag ska ta utmaningen Legasy som betyder att man gör en sim som har lite pengar som ska bygga upp en förmögenhet och bygga ett hus samt att man ska kunna göra 10 generationer med den första simen som den första generationen. Får se om jag kommer ihåg att ta bilder osv när jag börjar med den utmaningen..
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jasminejassis

Film, musik, konst, utbildning och annat i min vardag.

RSS 2.0