Tips tack!

Nu vill jag ha tips från mina fantastiska läsare. 
 
När jag sitter här och skriver på min uppsats och kollar runt på alla bloggar jag läser blir jag såååå sugen på att göra om min bloggdesign. Är det någon som har tips på vad jag ska göra?
 
Ett måste är att fixa så att bilderna inte ligger utanför text rutan, har sätt detta problem länge nu men inte orkat göra något åt det tyvärr. Haft så mycket annat att göra. 
 
Bloggen kommer inte att ändra utseende förens jag skrivit klart uppsatsen, den är prio ett just nu. Har en del att göra kvar på den. Men i nästa vecka blir det nog ett nytt utseende, om inget annat kommer upp då vill säga.
 
Så TIPS till bloggdesign vill jag ha :)
Tips på vad ni vill läsa om, går alltid att skriva också :)
 
// Puss och Kram Jasmine


Kommentarer
Jessica

Om du vill ha en gratis design går det ju alltid ladda ner en, annars får man no. Köpa, jag gör designer.. Om du inte kan själv vill säga :)

Svar: Jag kan själv. Men det är bara tiden som inte räcker till just nu. Så får bli framöver. :)
Jasmine

2014-01-10 @ 16:48:10
URL: http://jessicalindstrom.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jasminejassis

Film, musik, konst, utbildning och annat i min vardag.

RSS 2.0