Morron

Godmorgon. Jag vaknade precis, har inte klivit upp ur sängen än. Behöver inte det förens klockan börjar närma sig sju. 

Låg här och tänkte på allt och ingenting. Så kom jag på. Har jag gjort ett inlägg efter jag var i Indonesien?? Jag är osäker jag måste kolla upp det. Men jag tänkte iaf på all goda jouice och Moctails som vi drack. Moctails är alkoholfria drinkar. Saknar det lite att man kunde gå till vilken bar restaurang och gå jouice till maten som smakade fantastiskt. 

Jag kanske skulle kliva upp å försöka vakna till riktigt. Ni får alla ha en bra dag så hörs vi. 

// puss och kram Jasmine


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jasminejassis

Film, musik, konst, utbildning och annat i min vardag.

RSS 2.0