Godmorgon

Godmorgon klockan är straxt innan halv sju. Jag vaknade direkt av första klockan imorse som ringde halv sex, bestämde mig vid sex att kliva upp. Kändes onödigt att ligga kvar när jag ändå kände mig så pigg. Nu vet jag inte om jag är lika pigg längre ;)
 
Idag börjar nya kurser, som alltså betyder nya mål att sträva efter. Det är ingen idé att haka upp mig på att inte förra kursen är klar bara bita ihop å se glad ut. :) Å jag är glad, det har gått bättre än jag trodde från början så :)
 
Nu blir det frukost, sedan till kursinfo på den nya kursen. :) (iaf en av de, den på distans får jag kolla om de vill ha in något idag men antar inte det.)
 
Ni får alla ha en riktigt bra dag. Senare idag kommer ett inlägg bloggutmaningen, även där en ny vecka temat är Djur :)
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jasminejassis

Film, musik, konst, utbildning och annat i min vardag.

RSS 2.0