Bloggutmaning 365 #29

Dagens fråga: Vilken Facebooktyp är du, och hur många av de 12 typerna finns bland dina facebookvänner?
 
Helt klart finns det minns en av varje jag har på min facebook, men det svåra är att veta vilken jag själv är. Förr var jag The "Gamer" och satt ofta och spelade massa olika spel, men det gör jag inte idag... Men ibland är jag The "News", alltså skriver allt som händer på facebook, men riktigt sådan är jag inte heller. Så jag vet inte vem jag är för jag passar inte in någonstans. Jag är typ en blandning av alla. 
 
Om ni anser att jag passar in på någon säg gärna till :)
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jasminejassis

Film, musik, konst, utbildning och annat i min vardag.

RSS 2.0