Bloggutmaning 365 #27

Dagens fråga: Är du noga med vad för slags bilder och information du delar med dig av (och inte) på sociala medier?
 
Denna fråga måste jag svara JA på. Alla känner olika inför att lägga upp bilder och information om sig själv. Jag är den som inte vill berätta om allt som händer i mitt liv och så kommer det att alltid vara. Jag lägger upp det jag vill för att jag vill dela med mig till andra, det jag inte lägger upp vill jag behålla för mig själv. Och jag kan lova mitt liv är som många andras, jag skriver oftast om det har hänt något speciellt. Kommande arbete och den pågående utbildningen pratar jag väldigt lite om då det involverar andra människor. Utbildningen handlar mycket om mig som jag skriver om i bloggen när jag skriver uppsats, ska ha tenta osv.
 
 


Kommentarer
Amanda [SPONTAN]

Håller så med det du skriver :)

Svar: Det känns så dumt att skriva om saker man inte känner för att skriva om. Antingen att det är av privat slag eller att det handlar om någon/något man inte bör/får föra vidare.
Jasmine

2014-01-27 @ 08:37:59
URL: http://spontan.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jasminejassis

Film, musik, konst, utbildning och annat i min vardag.

RSS 2.0