Bloggutmaning 365 #16 Aladdin VS X-men

Dagens fråga med tema film: Om du fick leva i en film, vilken väljer du?
 
Jag borde väll svara Aladdin eller?? Med tanke på mitt vackra namn om inte annat. Men tror inte jag skulle vilja vara en prinsessa och bo i ett slott hela mitt liv, även om jag hade en drömprins som bodde med mig. Jag har suttit och funderat på denna fråga länge, såg den i början när denna utmaning började, jag kommer på massor av serier jag skulle vilja vara med i. Men ingen film nästan. Jag vill ju vara med i en positiv film, En sak jag alltid velat ha är antingen superkrafter eller vara övernaturlig på något sätt. Så jag väljer nog en av de goda karraktärerna i X-Men, helst en med färdigheten att lyfta saker. Inte den tankeläsande delen som Jean Grey, mer bara lyfta saker med tanken. Eller Bobbys färdighet att "leka" med is/kyla.
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jasminejassis

Film, musik, konst, utbildning och annat i min vardag.

RSS 2.0